Beraya di Ampang

Assalamualaikum..

Gambar ni masa kitorang beraya ke umah Nek Ton (rasanya pangkat Moyang ngan budak2 ni) di Ampang dulu..masa bulan Syawal lagi la. Sume ahli keluarga Keramat ada masa tu..so kitorang g beraya sume sekali la. Tak kira, umi dalam pantang ke..nak gak pi beraya.hehe. Sebab lepas tu nak terus balik Putrajaya.

Umi saya nak menjamu selera..saya terpaksa dikurung dalam katil kayu ni. Mujur saya baik, tak kaco umi saya makan..
Moyang pangku saya..saya pandang je moyang tu..pastu dapat la duit raya.hehe..
Lengkap ahli keluarga Keramat..bergambar bersama Nek Ton
Ahli keluarga yg lain pun join

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Followers

Sponsor

Jom Borak


Mari Beli Buku

 

Putra Putri Yang Ku Sayang | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform