Hobi terbaru saya..

Assalamualaikum..

Umur saya 8 bulan..tp minggu depan saya dah nak masuk 9 bulan.. Sekejap je masa berlalu, dah besar pun saya. Umi saya tak sabar tunggu saya boleh berjalan dan bercakap. Saya pun tak tau bila saya nak jalan dan cakap. Kakak saya dulu jalan ngan cakap cepat sket..10 bulan dah jalan.

Kalo nak tau, hobi saya sekarang suka sangat panjat tangga.. Pantang nampak tangga, mesti saya panjat punya..tp leceh la umi saya tu..saya syok2 panjat, die g angkat saya. Takut saya jatuh katanya..

Saya ni tak boleh kalo tak nampak umi saya depan mata..sbb saya manja umi saya..tp bila saya nak kejar umi saya ke dapur, mesti saya jumpa tangga dulu kan, terus saya terlupa umi saya..lagi syok panjat tangga wooo.. Tak caya jom tengok aksi saya..




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Followers

Sponsor

Jom Borak


Mari Beli Buku

 

Putra Putri Yang Ku Sayang | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform