Majlis ilmu..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah malam td pas solat Maghrib kitorang sekeluarga ke Masjid Sultan Mizan or Masjid Besi sbb ada majlis ilmu yg disampaikan oleh Ustaz Dr. Zahazan.  Ustaz mengajak sume ibu bapa membawa anak2 sekeluarga ke majis ilmu semoga mendapat berkat dan manfaat daripadanya. Tajuk hari ni adalah pasal mendidik anak-anak. InsyaAllah esok ada lagi..pasal ibu bapa lak. Semoga ilmu yg diterima akan dapat diamalkan sebaiknya. Aminn..

                                                     Majlis ilmu oleh Ustaz Dr. Zahazan

Ramai gak la umat Islam yg hadir bersama keluarga..Alhamdulillah.

Elok je abis majlis dan solat hajat..nampak kelibat 2 kumpulan rasanya..family bakal pengantin yg akan dinikahkan pada malam ni. Nampaknya mmg ramai yg ambil kesempatan nak dapatkan tarikh cantik 12.12.12 ni kan??

                                Ni antara family pasangan pengantin yg bernikah pada malam tu..

P/S : Ni lak update ari Jumaat..kitorang sekeluarga ke Masjid Besi sekali lagi untuk mengikuti majlis ilmu. Kali ni disampaikan oleh Ustaz Zaharuddin dengan tajuk 'Bank Keluarga'..memberikan panduan dan nasihat tentang pengurusan kewangan dalam keluarga Islam. InsyaAllah program akan berakhir pada esok hari..dan kemungkinan kami sekeluarga akan ke sana lagi. Pengisian program ini sangat2 baik dalam hidup berkeluarga.

                                                        Majlis ilmu oleh Ustaz Zaharuddin



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Followers

Sponsor

Jom Borak


Mari Beli Buku

 

Putra Putri Yang Ku Sayang | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform