Kenduri Kahwin 28 Mei 2016 - Part 2

Assalamualaikum..

Kita sambung gambar2 seterusnya..

Tok dan Tokwan..menyambut menantu ke 7 dalam keluarga..pengorbanan yg dilakukan Tok Tokwan untuk anak2 akan dikenang sehingga ke akhir hayat. InsyaAllah..
Luqman ngan sepupu2 pompuan dia..
Achik dan anak2nya..
Tok dan Toknjang..yg baru menerima menantu baru dlm keluarga. Dengan anak sulung masing2..Maklong Lina dan Maklong Aida @ Nosiah..
Anak manja Tok ni..bongsu katakan..
Maklong Lina dan Maksu Yayah bergambar dengan Tok Tokwan..tak aci tul..gambar umi pakai baju time kenduri langsung takde..padahal dok berdiri gak kat depan tempat sambut tetamu..hihi..
Achik dan Maksu
Abah dengan kawan dia dulu keje kat Putrajaya..sekarang dah pindah ke kampung halaman di Pendang..terimakasih sudi datang kenduri kami.. Abah tak leh cover perut tu..hahahah..
Pengantin dah sampai..
Jumpa ngan orang kuat kenduri dulu.hihi..
2 pasang pengantin baru. Pakndak Man dan Pakngah Adib..sepupu dan sahabat dari lahir lagi..sama2 membesar, bersekolah..tinggal umah bersebelahan saja..siapa tahu mereka menamatkan zaman bujang pun pada tahun yg sama.
3 pasang sepupu..yg baru saja menamatkan alam bujang. Pengantin lama..nikah ujung tahun lepas, Paklong Alfee dan Maklong Fairuz..bergambar bersama pengantin baru..diorang bakal menimang cahaya mata pertama Raya Haji nnt. InsyaAllah..
Maklang Mira dan Maksu Siti..anak2 dara Toknjang posing di pelamin. InsyaAllah awal tahun depan giliran Maklang Mira pulak akan berkahwin..
Bergambar kenangan di pelamin nan indah..
Tok Tokwan dan cucu2...geng biru..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Followers

Sponsor

Jom Borak


Mari Beli Buku

 

Putra Putri Yang Ku Sayang | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform