3 Mei 2014 - Selamat Hari Lahir

Assalamualaikum..

Gagah umi on laptop nak update gak..wish besday utk diri sendiri je pun..hehe..pada tarikh besday arini, 3 Mei 2014..tak sampai setengah jam lagi nak masuk tarikh baru. Sempat kan...hehe.

Bila sampai besday kita, bermakna makin bertambah la usia kita..dah cukupkah bekalan amalan utk dibawa bertemu Allah di akhirat nnt?? Itulah persoalan yg perlu kita fikirkan setiap kali tiba hari ulangtahun kelahiran kita.

Ya Allah Ya Tuhanku, seiring dengan peningkatan usiaku ini, berikanlah aku taufik dan hidayahmu supaya aku mendapat keredhaanMu, berilah aku petunjukMu supaya aku mengikuti jalan hidup yg lurus. Semoga aku terpilih utk memasuki syurgaMu di akhirat nanti, Ya Allah. Hanya kepadaMu aku memohon pertolongan. Engkaulah yang Berkuasa atas segala sesuatu. Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Followers

Sponsor

Jom Borak


Mari Beli Buku

 

Putra Putri Yang Ku Sayang | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform